سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای انتخاب محصولات امنیتی خانه

حتی در امن ترین مکان های دنیا هم مشکلاتی مانند سرقت از منازل وجود دارد و دزدی ها بیشتر در مکان هایی رخ می‌دهند که فرد در اتاق حضور نداشته باشد.
با استفاده از سیستم های امنیتی که در بازار وجود دارند می‌توان امنیت خانه و خانواده را تامین کرد، به دلیل اهمیت زیاد این ابزار ها در این نوشته برخی نکات برای انتخاب قفل دیجیتال را بررسی میکنیم. در ادامه با همراه باشید.

ایمنی بیشتر در برابر سارقان با چشمی دیجیتال

نصب چشمی دیجیتال روی درب های منزل امنیت آن را افزایش میدهد و امکانات امنیتی زیادی را در اختیار شما قرار میدهد.

زمانی که فردی درب خانه را میزند دیگر نیازی نیست که به جلو در بروید و چشمتان را به چشمی بچسبانید تا متوجه حضور فرد پشت درب منزل شوید، این چشمی ها دارای نمایگیر هستند که با استفاده از آن میتوانید فضای بیرونی خانه را به کمک آنها رصد کنید

حفظ امنیت درب های ورودی منزل

اگر خیالتان از بابت امنیت درب ورودی خانه تان راحت باشد میتوانید هر زمانی که میخواهید به مسافرت بروید و خانه را ترک کنید بدون اینکه نگران سرقت از خانه باشید، این قفل ها مزایا متعددی دارند که امنبت خانه و خانواده شما را تامین میکنند. استفاده از انواع قفل دیجیتال و قفل هوشمند دسترسی سارقان به خانه را محدود میکند.
اگر از قفل دیجیتال روی درب های منزل استفاده میکنید میتوانید به سادگی سفرهای طولانی مدتی را برنامه ریزی کنید و نگران اتفاقات ناگواری که ممکن است با آنها روبه رو شوید نباشید.

 

این قفل ها دسترسی های مختلفی برا برای شما فراهم میکنند و به شما اجازه میدهند که با استفاده از کارت، رمز، اثر انگشت و تلفن همراه به آنها دسترسی داشته باشید.

منبع :

 

https://digidl.net/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/