سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هوشمند سازی هتل

مدیریت هوشمندانه هتل

یکی از دغدغه هایی که مدیران هتل ها دارند جلب رضایتمندی مشتریانی است که در هتلش اقامت دارند، یک مشتری راضی میتواند به اندازه میزان زیادی از تبلیغات برای هتل بازدهی و در آمد زایی داشته باشد، به همین دلیل در این بخش، بحث مدیریت هوشمندانه هتل مطرح میشود.
زمانی که بحث هوشمند سازی در هتل مطرح میشود نباید به دید کوتاه مدت به آن نگاه کرد و باید رفاه و آسایش مشتریان را در بلند مدت در نظر داشت تا تعداد مشتریان هتل افزایش بیابد.

چه بخش هایی از یک هتل را هوشمند میکنند؟

اتاق میهمان

اتاق مهمان را باید یک اسمارت روم در نظر گرفت و مهمان باید بتواند پس از رزو اینترنتی هتل با کارت هوشمند خود به بخش های مختلفی مانند: استخر، رستوران، سیستم حمل و نقل و.. دسترسی داشته باشد. و برای ورود به اتاق خود بتواند با قفل دیجیتال درب را باز کرده و وارد اتاق شود.
در هتل ها معمولا بخش هایی هم وجود دارد که جز امکانات رایگان نیستند، در این حالت زمانی که مهمان از این امکانات استفاده کند، صورت حساب آن ثبت میشود.

یک هتل هوشمند و ایده آل از زمان رزرو، اقامت و ترک هتل به صورت هوشمند است و به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند به سادگی و خیلی سریع از امکانات هتل استفاده کنند.

در یک هتل هوشمند باید همه شرایط محیطی هم قابلیت کنترل داشته باشد، شرایطی مانند: دمای اتاق ها، میزان رطوبت موجود در اتاق، پخش موسیقی، پرده ها و… را کنترل کرد. بدون اینکه نیاز باشد، از مسئولان هتل کمک بگیرید.

در این هتل ها از در زمان اقامت به مسافران یک تبلت با صفحه نمایش لمسی داده میشود که با آن هم میتوانید تجهزات را کنترل کنید و هم با بخش پذیرش هتل در ارتباط باشید.

منبع:

https://digidl.net/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84/