سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چشمی دیجیتال و نقش آن در حفظ امنیت

یکی از تکنولوژی های جدید که در سال های اخیر  در کنار استفاده از قفل هوشمند استفاده از آنها محبوبت زیادی پیدا کرده است،استفاده از چشمی های درب دیجیتال می باشد.

چشمی دیجیتال lین روز ها تبدیل به یکی از ملزومات مدرن و هوشمند سازی ساختمان ها شده است.

پس از اینکه چشمی دیجیتالی را روی درب آپارتمانتان نصب میکنید، این محصول به طور شبانه روزی از محوطه بیرونی خانه شما تصاویر با کیفیتی را ضیط میکند، استفاده از این محصول شما را بی نیاز از استفاده از دوربین های امنیتی میکند. در ادامه برخی از مزایا استفاده از چشمی های درب را توضیح میدهیم.

1- امکان کنترل از راه دور 

تفاوتی نمیکند که در خانه حضور داشته باشید یا نه، این محصول در همه ساعات شبانه روز تصاویر با کیفیی از محوطه خارجی خانه ضبط میکند و میتوانید از هر جای دنیا با اتصال به اینترنت و از طریق تلفن هوشمندتان وقایع بیرون خانه را رویت نمایید.

2- تماس با تلفن همراه 

سیستم این چشمی ها به صورتی طراحی شده است که پس از فشرده شدن زنگ، چشمی با گوشی ازتباط برقرار میکند و میتوانید تصاویر فردی که پشت درب حضور دارد را مشاهده نمایید.

3- امکان ضبط پیغام مراجعه کنندگان 

چشمی دیجیتالی دارای حافظه داخلی است که زمانی که فردی تا درب خانه شما می آید میتواند پیغام خود را برای شما ضبط کند تا بعدا بتوانید این پیام را گوش کنید.

4- باطری چشمی دیجیتال

انرژی مورد نیاز برای عملکرد صحیح چشمی های دیجیتال توسط دو باتری قلمی تامین میشود و برای استفاده از آنها نیازی به سیم کشی و متصل کردن آنها به منبع برق مستقیم نیست.

 

https://digidl.net/%da%86%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/